Modern en kleurrijk: huisstijl voor bureau MARCEL

Voor het adviesbureau MARCEL ontwikkelde Essencia het logo, de huisstijl en de verschillende huisstijlelementen (briefpapier, envelop, visitekaartje). De uitingen zijn de eigenaar van dit bureau op het lijf geschreven: opvallend, modern en kleurrijk.

Project MARCEL - huisstijlMARCEL is de naam waaronder Marcel Westerman opereert als verkeerskundig adviseur. In de wereld van verkeer en vervoer is hij een gerenommeerde adviseur en markante persoonlijkheid. Dat maakte het extra belangrijk een logo te ontwikkelen dat bij hem persoonlijk zou passen en tegelijkertijd zou benadrukken waar zijn bureau voor staat (innovatief, modern, oog voor detail, breed spectrum).

Er is gekozen voor een zeer kleurrijk concept, waarin het element vrijheid (out of the box denken) goed tot uiting komt. Het logo is daarbij heel flexibel in gebruik gehouden, zodat het in verschillende, maar toch heel herkenbare uitingsvormen kan worden gebruikt op briefpapier, in advertenties, op de website etc. Dat Essencia is geslaagd in de doelstellingen blijkt niet alleen uit het feit dat Marcel Westerman tevreden is, maar ook uit het feit dat zijn relaties het een stijl vinden die hem op het lijf geschreven is.

___

Klant
MARCEL

Realisatie
juni 2007

Discipline
Advies
Print (huisstijl)