InMaps: slim communiceren over wegwerkzaamheden

Overzichtelijk, gebruikersvriendelijk en voor een belangrijk deel geautomatiseerd communiceren over wegwerkzaamheden en mobiliteitsoplossingen – we hebben inmiddels de nodige expertise. Logisch dus om samen met partners Verkeersadviesbureau VIA en Reisinformatiegroep (9292) een eigen product op de markt te zetten: InMaps.

Voorbeelden van InMaps-huisstijl
Essencia is verantwoordelijk voor het communicatiedeel van deze oplossing: de Google Maps-kaart waarop ingevoerde wegwerkzaamheden automatisch worden getoond (met nog een scala aan extra mogelijkheden). Maar uiteraard verzorgden we ook het logo van InMaps, de huisstijl, de folder (tekst en vormgeving), banners én de website.

Gekozen is voor een zakelijke visuele en tijdloze stijl die past bij de doelgroep (provincies, gemeenten).

___

Klant
InMaps (Via, Reisinformatiegroep (9292), Essencia)

Realisatie
April 2008

Discipline
Advies (conceptontwikkeling, merkstrategie)
Print (huisstijl, tekstproductie, grafische vormgeving)
Digitaal (webdesign, teksten, webapplicaties)

Essencia verzorgt NM Magazine